Search This Blog

05 February 2010

*a month*

ye dah sebulan makcik P mai tak mau balik

dan saya jadi sangat lemah

sangat sangat sangat lemah tak bermaya due to lost lots of blood

bila tarik bawah mata,putih pucat

pukul 8 malam,badan sangat letih,memang rasa nak tido je

sungguh saya tak larat

sungguh menyebabkan saya malas

tak datang salah,datang pun salah

p/s:: sorry for the late review on the contest,i promise i'll do it over the weekend.
Chomel Nursing Cover

DSLR strap slipcover!RM15 only!

11 comments:

shakeymirza said...

dilla..rest ok...g la cek klinik...kot masalah aritu xsetel lagi ke..
pe pun TC k...=)

SurayaHarris said...

rehat erni rehat..kau ni selalu lupa rehat..

Dils said...

yeah.. tadek further appointment dgn gynae untuk check sume ok sudah?

Anyway, its weekend, so better rest puas2.

mummy_adam said...

have a gud rest n jgn lupa p clinic..take care

tulip said...

dila, kalau tak sihat, yg saya order tu buat lambat2 pun tak pe. jgn paksa diri ok.

Ely Hasrul said...

huishh kena byk rehat dilla
(terus xjadik nk tnya something hehe)

cepat sihat ok

Elyn Sani said...

erk 1 mnth P?? aduhhhh camne tu????

Farah said...

erk 1 month?

dah follow up ke ngan dr hari tu?

Jiey^Mien said...

harap nnt ok la..

Intan @ mama ammar said...

Salam,
saya tgh google rotary cutter tetiba nampak post ni. Saya pun pernah kena mcm ni sebulan lebih. Lepas tu saya pitam kat tempat kerja warded 2 hari sebab kurang hemoglobin count. Kena drip iron bagai. Dokter (my Gynae) marah sebab tak jumpa dia cepat.

Siksa betul lah masa tu.

Jumpa lah dokter

mirah said...

err saya yg dah drag 11 hari pun tak selesa, lagilah yg sebulan. Fuhh geleng kepala ni..

moga cepat recover tuh, ye lah bila darah byk keluar, badan jadi tak sihat lah kan. saya punya keluar sket2 je, geram bila nak habis ni.. huhu