Search This Blog

20 February 2010

*hi and hello to u Mr.Saturday and Miss Sunday*

i rarely post an antry on weekends, im just lazying around with hubby and my lil naughty but cute mr cheeky monkey (adalah bersalah kerana menyamakan anak dengan monkey tapi adalah comel..ok Ziyyad ialah notty dan cheeky)

saya sudah menyiapkan 6 helai NC dan satu NC clip, jumaat malam sabtu pasal saya nak rehat puas-puas on weekend (ini mengingatkan saya supaya mengamail alamat pemenang Chomel giveaway..duhh)

oleh kerana banyak masa senggang (tak lah banyak,tapi saya suka curi masa yg ada) untuk bekraf di bilik jahit

wehoo!adalah sangat teruja,nanti saya tunjuk apa yg saya buat dan anda juga (ye anda yg setia membaca blog ini di hari minggu)boleh menempahnya,sangat comel (tak tipu) dan sangat functional :)

rasa seronok dapat menyiapkan projek-projek jahitan yg terbenam di dalam kotak kepala, hari ini dapat dilempiaskan (eh ayat kau ni geli lah) ke atas mesin jahit dan jadilah sesuatu yg chomel,i like!
ok itu aje,saya nak sambung layan channel astro free (hbo,star movie dan apa ntah satu lagi..tadi tengok jurassic park,lepas tu penelope..berderet-deret..must stop jadi hamba tv!)

p/s:: tekak ku gatal amat,tadi gatal minum eh ais..mendapat!


Chomel Nursing Cover

DSLR strap slipcover!RM15 only!

1 comment:

Akmal said...

tak sabar ni nak tgk apa yg chomel dr dila :). cepat2 post tau..