Search This Blog

10 February 2010

*dont ask me why the font is weird*

sooooo today is Wednesday eh?

darah dah kurang sikit...pasal saya makan ubat

i hope ia kembali normal

pagi tadi saya hendak pergi kerja seperti biasa

seperti biasa juga saya yang akan hantar Ziyyad ke rumah pengasuhnya

dan seperti biasa juga saya akan salam tangan suami dan cium kedua-dua pipi suami

Ziyyad juga akan cium pipi babah dia

pagi tadi ini yang terjadi

saya kiss pipi husband,husband kiss pipi Ziyyad, Ziyyad kiss pipi saya

hahahahah!

kelakar plak

husband : eh..main sayang-sayang plak...

saya : :))

jadi pagi ini pagi yang indah

tu je nak kasitau...

p/s:: semalam sebelum tido saya baca buku pada ZIyyad,well usually saya made up stories dari buku bergambar tu..saya citer gajah jumpa burung, burung terbang la apa la..i made it up,but it seem ZIyyad enjoy it so much,sampai dah habis cerita pun dia sua kan buku pada saya suruh cerita lagi,siap gaya dan sound effect...penat?penat juga tapi takpelah..




Chomel Nursing Cover

DSLR strap slipcover!RM15 only!

4 comments:

Eliss said...

alahai..sweetnyaa...kiss ziyyad :*

Jiey^Mien said...

owh very the sweet!

transformed housewife said...

salam Dila,
Selalu akk ni jd silent reader. Hr ni baru nak komen sikit. bagus tu buat cerita sendiri berdasarkan gambar. nanti Ziyyad pun akan jd kreatif.

NM said...

pepagi dh main kiss2 eh..so sweetttt