Search This Blog

28 January 2010

*pool party*



Hari tu Natasha and Nazri jemput birthday party Indah,pool party katanya (photo ihsan Nazri,dia pro amek gambar,saya novice pun belum tentu lagi)

dengan gigih kami beli pelampung tu (RM 19.90..katalah murah..) dan baju mandi di Giang (RM40..mahal,ingat RM29..salah letak harga katanya..tampa kang tak pasai)

memang nampak kolam je terus nak terjun boleh?

saya rasa kena gak beli swim suit muslimah tu,boleh jaga Ziyyad (aka berendam sekali) dekat pool nanti..kat Pisa ada wadding pool, so boleh la menegecutkan kulit kat situ nanti




ni gambar adek saya ambilkan secara candid,itu ialah ekas makan ikan koi nenek Ziyyad,saya tak pernah ajar dia buka guna gigi tu..haih,mana pi kutip idea ni tak tau la saya

note kepada adek : weh burn kan satu cd ke apa ke org nak gambar Ziyyad,banyak kamu tangkap ari tu..




nursing clip yg di order customer,saya suka corak kain ni,tapi ntah kenapa macam tak laku je as a nursing cover,maybe pasal the price ke -_-"



saya filter cross process gambar ni,saja memain..nak segedebuk dapat

sape-sape nak minta banyak borang pos laju/plastik pos laju tu pegi minta kat pejabat pos laju..kat penang ni ada kat lebuh Victoria.

ok tu je cerita bergambar saya hari ni..dah beberapa pos tiada gambar rasa tak best pula

p/s:: ABM = alat bantuan mengajar :P

4 comments:

arin said...

apa ek rasa makanan ikan nenek tuh ek?ziyyad oh ziyyad!
p/s: hanum waktu gie umah nenek ziyyad pon, dok sebok nak tabur makanan ikan.

eiNa said...

syoknya ziyyad mandi pool..

ramai plak org becerita pasal pool eh.. :P

Mai Okinokiyo said...

lawa capture ziyad dr atas camtu..

mama salmi said...

salmi pn da bli swimming muslimahnyer..hihi best...

p/s: xsabar nk bwk aliff gi pool gk nnt..:)