Search This Blog

02 January 2010

*memory kad yg tinggal memory je*

kamera bawa tapi takde memori kad = sengal

tapi nama pun blogger tegar,pakai camphone jadik lah

meet awesome mombloggers

azza(airyll gebu sgt!),yana babyibu (geng la ngan ziyyad jerit-jerit),emi(emily sgt mcm omputih la),annasujie (aidan,kamu jgn tiru perangai abg ziyyad..suka baling-baling bola),sweet foxyfarah (farell cumils!suka senyum),kak ros (congrats kak ros u deserve it! saya jelessss lagi tak sudah...izah of urs menari suka hati..hahahah...kiut gila!)), kak lyna (dapat juga jumpa hafiy and fahry yg hensems tu), Nad ( Mia sgt gebu sangat rasa nak gigitttt,iman main dah tak ingat orang dah..happy betul),byzura,Eliss (nuha,bak mai sikit kopok ganu tau nanti)

kalau saya tak kenal minta maaf,tapi saya sedaya upaya senyum pada semua

ye,saya tak menang apa-apa pun *marah,tak puas hati* hahahaha

tapi dapatlah setin susu friso tu,kira memang jugaklah *sedapkan hati*

saya adalah amaze dengan diri sendiri,pasal saya boleh ingat nama semua anak-anak blogger di atas..hahaha *tepuk bahu sendiri*

lepas gi OU,melepak dengan the curve plak dengan sepupu-sepupu..seronok dapat sembang-sembang sambil gelak-gelak..

p/s::penat,ziyyad yang paling seronok sekali :D



Chomel Nursing Cover

DSLR strap slipcover!RM15 only!

17 comments:

littlemama said...

woot dila, seronok dapat jumpa dila and the cheeky ziyyad ;)

me sangat penat dan pancit layan izzah main slide *balik pengsan*

BYZURA RAZALI said...

hi dila....cian ziyyad kan...sampai tertido2. Adam plak tak nak balik...letih pujuk suruh balik jugak....

Diver Mom said...

Salam..

:) hihihi.. saya pun x menang.. x pa lah, dapat setin susu pun jadi lah.. ahaha :)

Farah said...

dah alang2 kat kl ni meh la ke birthday party afif ..kami tak dapat datang ke event ni sebab sibuk kemas umah hahaha

saya email kat dilla map ngan alamat umah k!

Dayah @ Real Ummu said...

ku nantikan gambaq yg jelas dari dslr en Anas...huhuhu...

Liyana Shuib said...

hehe..ammar boleh geng ziyyad..nanti kita gather-gather agi ye..yang lain yana nak tegur tapi segan (huhu)..lain kali dila turun kl roger la..leh jumpa kat the curve..

Mrs.R @ Emi said...

erni..sy lupa nk amik gambo kita sama2...haha..ziyyad ensem..n notti jugak..aktif sungguh die berlari larian....anak dara i pon sama la...
ape2 pon, nice to meet u...

Annasue'G said...

yup! dila,yana,emi & yg lain2, nice to meet u guys! org lain busy tgk magic show, kite dgn anak2 sibok main dlm kolam bebola! hahah!

Foxy Farah said...

yay!! suka dpt jumpa dila n ziyyad! chomel n lincah, me likey! ingat nak geget tapi takut uolls marah.haha.finally dpt jumpa gak semua2 :) had so much fun, cuma wish it was longer n tempat tu tenang sket nak sembang kan.hope to see u again next time :)

ShilaShower said...

haaaahhh jeles jeles!! sebab aku tiada di kl. *sedih sudah*

eyh, aku suka header baru kau. macam candy warna warni. :)

Rv Husin said...

alamak.. saya pon gi gak. Tapi tak brani tegor, almaklumlah semua top top blogger. Brani tegor farah je :)

Wan Amira said...

nice meeting you as well.. :D!!! saya ade buat entry mase curious, one of the entry saya cakap saya nak jumpe two bloggers, mereka addalah..one is little mama and another is you hehehhe.. seriously.. :)

Anasfadilah said...

ems::saya perasan emir,and so ur hausband name,and i tot ni mesti ems family ni..hehehe..so berani kan diri je tegur,hhuhuhu..kalau tak tegur kita tak tahu

reeva::i tot i saw u,tak kenal muka tapi i saw ur name tag :)

shila::weh congrat for adam on winning MBP baby smiling contest! header di buat oleh Jiji Bakat :)

farah::u so sweet and nice la farah..suka senyumm selalu.. :D

Jie::org pertama yg keteguran dgn saya..hahah..dari jauh ku kenal ropa mu..hehehe

emi::memula namapka emily,dalam hati "eh ni emily ni,mana mma dia ek?"hahaha...tecari-cari gak

yana::finally,jumpa juga kita kan..geng sepah2 boleh la anak2 kita tu..hhuhuh

dayah::ceq,mana ada DSLR,memori kad pun tinggai,pakai camphone saja.. T_T

farah::sorry sangat tak dapt datang,hari Ahad kami dah balik penang...maaf sgt2 dan terima kasih atas jemputan :D

zuhaini::tu la pasal..aci jadilah :)

byzura::kitaorg dah balik,adam still tak mau balik..penat la babah dia bawak naik tutun slide..heheheh

kak ros::saya jelesssssssssslah.apelah izah nanges plak nak dapat pegi HK...mengantuk ek?kihkihkih..congrats on winning,tak sia2 tido 3 4 pagi.. :D

eiNa said...

wahh.. syoknye bejumpa ramai2... huhuu...jelesh nih.. :P

Dayah @ Real Ummu said...

ari tu masa besday Ziyyad, yang En Anas dok usng pi mai p mai, snap gambaq kami bukan sejenis dgn dslr ka..??

Matjoe said...

droping by. mmg sengal tinggal memori card. penat je memikul seketul d-slr itu

sumijelly said...

hai dila...
selamat berkenalan..
maaf la masa kat event tu x berapa nak bertegur sapa...
nanti2 kalu jumpa di mana2 leh la bertegur sapa..hehehe