Search This Blog

13 September 2009

*Ziyyad,mana sayur pucuk mama?*

Sayur pucuk hilang sebentar tadi

puas cari merata kat dapur

siap tanya Ziyyad lagi

pakcik kecik ni lah yang nyorokkan sayur pucuk untuk lodeh saya petang nanti

tau tak mana jumpa sayur pucuk saya?

pakcik kecik nyorokkan dalam drawer bolehhh

sib baik la jumpa

Ziyyad ada bersama saya masa saya sibuk prepare untuk masak lodeh,potong mana yang patut

kita kedapur,dia pun kedapur sama, "kemas" apa patut

p/s:: selama 3 hari saya ajar Ziyyad minum guna sippy cup,akhirnya berjaya. saya tahu patutnya time ni Ziyyad sudah tahu minum guna straw..takpelah..better late than never kan?..hehehe :D






Chomel Nursing Cover

2 comments:

littlemama said...

dila, pos lodeh ke meru, klang ye!

NM said...

sara pn tak pandai minum guna straw lagi..huhu