Search This Blog

08 September 2009

*my all ime favourite Lagu Raya!*

ahhhh...Lagu raya..

saya paling suka lagu raya dari iklan EON zaman 80an dulu

part paling saya suka ialah

"ucapan selamat hari raya dari eon untuk semuaaaaa"

nostalgik sungguh lagu tu




apa lagu raya feveret korang ye?

p/s:: saya rasa lagu raya wajar dimainkan sepuluh malam terakhir ramadhan,baru terasa meresap di jiwa bile dengan lagu raya...hehehe

p/p/s::dulu taksub donlod lagu Mek Siti sesuci lebaran masa raya buat ringtone,tak boleh blah ok..



Udah Join Kerongsang Raya Giveaway saya?kalau tak mehla klik SINI


Chomel Nursing Cover

5 comments:

JeP said...

this is one of my feverets jugak! :D

Jiey^Mien said...

saya suka seloka hari raya - uji n hail.. pastu yang anuar & ellina.. mabeles lah!! =)

irvanqiesy said...

aduh..mmg nostalgik la...sy ske lagu aisya pulanglah...oh sungguh mendayu-dayu okeh...

NM said...
This comment has been removed by the author.
NM said...

alamak tersilap paste komen..hahahaha..sori!!!

sya suka lagu raya -jalil hamid..ada 1001 kata berkait dengan raya selain hari rayaaaaa...ahahaha