Search This Blog

29 November 2007

::shopOholic::

hahaha...saya bukanlah shopoholic...walaupun saya membaca buku dari sophie kinsella..pernah suatu ketika, saya ada duit lebih...En.Suami tanya apa nak buat dengan duit itu?

dengan spontan saya jawab,

"Jom Shopping!!"

En.Suami terkejut..dia kata "aik,tak pernah2 pun nak shopping..."

saya cakap..

"nasib baik lah isteri abang ni comel dan baik...kalau kaki shopping alamat makan megi je la kita...hahahaha"

ayat comel itu perlu ada untuk memperindahkan bahasa

saya hanya shopping groceries je..beli di giant..lebih nilai (lagipun 5 minutes away from home je...hahhaha)

jika saya ada duit lebih ini yang saya buat
1.belanja En.Suami makan
2.tengok wayang dengan En.Suami
3.makan eskrem baskin robin dengan En.Suami
4.beli buku untuk diri sendiri!hahaha..saya boleh duduk di borders itu berjam-jam lamanya untuk memilih buku chic lit saja...hohohoho..tapi saya rasa nak pegi area chowrasta je,bukunya murah..saya boleh beli berkoyan-koyan buku!yey!
5...........simpan sikit...hehehe

p/s::biar la sikit manapun,berkongsi tu kan berkat...

No comments: