Search This Blog

28 November 2007

::saya yg rajin banget::

ok, saya tahu tajuk di atas adalah tajuk 'masuk bakul sendiri angkat'..tapi ini adalah hakikat dan kenyataan...hahahaha...terimlah dengan sabar ye...hohoho

sejak dua menjak ni saya suka bangun awal..seawal orang belum azan subuh sekitar 5.45am..saya selalu bgn 6.30 am je..kerana opis dan umah takde la jauh mana pun,dalam 15minit dah sampai...oleh kerana mata saya otomatik bukan awal-awal pagi..saya telah merajinkan diri untuk memasak breakfast..macam2 saya masak..hari ni saya masak mee hoon goreng pedas and also sosej ayam yang ada cop halal disahkan jakim...hhahaha

memang bagus bangun pagi-pagi ni..cergas je pegi keje pun (baru tahu ke dik oii!hahaha)..petang2 juga saya memasak...balik keje,saya mandi,solat asar,saya terus pegi dapur...macam semalam saya masak sup ayam and ayam goreng...oleh kerana saya dan En.Suami je nak makan..lauk tu tak la banyak mana pun...cukup sekadar untuk berdua je.

dan sejak kebelakangan ini saya suka makan!hahaah.saya boleh habiskan nasi ayam yang dulunya saya susah nak habiskan..sekarang ni lepas makan nasi,nak makan buah plak..pastu minum susu coklat lagi...dan saya mengaku saya sudah gemuk...hahaha(kenalah diet nampaknye....)

apa2 pun saya makan healthy food saja,junk food tade...cume saya suka makan coklat m&m kegemaran saya....melt in your mouth not in your hand!

p/s::ptg ni saya masak sambal bilis je...hehehe

2 comments:

wawajoe said...

Puan Erni, rajin sungguh ek! Oits, apa buku chic lit yang hang ada? do u read any Marian Keyes? If takde, trylaa baca. Have u read Shopoholic series (betul ke aku eja ni?). Kalau balik KL, leh tukar-tukar.

Anasfadilah said...

marian keyes ada...tapi tak banyak..shopoholic series semua ada,tapi ada 2 kat kawan sampai la ni dia tak pulang kan..jadi kira halal je la...hahah..ada satu yang latest punya..belum beli..tgh kumpul collection calvin and hobbes..hohhoo