Search This Blog

29 November 2007

::hellOO::

semalam kan saya kan tido kan sangat awal tau..saya kan tido kan pukul 8pm..lepas maghrib ngan En.Suami saya terus tido..ingat nak tido sekejap je sementara tunggu insya'...tapi saya terusss la tido sampai la subuh!hohoho...

saya dah cadang dgn En.Suami untuk pergi mengisi minyak kereta dan membeli air di mesin air kat kedai bawah..tapi saya dah tertidor..Saya bangun waktu subuh..lepas mandi,subuh (dan ganti isya' semlam...hehehehe) saya masak sarapan hehehe..hari ni masak ala barat...masak sosej ayam with cheese (halal cop jakim tau!)..jejari ketam dan mash boiled egg with mayo!hahhaha sedap sangat!!

saya gosok sleuar keje En.Suami dan baju kerje saya...lepas bgnkan En.Suami saya terus pergi keje...tapi saya terperanjat sangat!!ada orang tinggal kan nota2 cinta kat dashboard kereta saya...hahahaha! En.Suami tulis nota cinta yang comel untuk saya..hehehe...wah!hari ni saya pergi keje dengan hati2 yang bunga2 gitu..hehehe...(nasib tak langgar indon 2 org tepi jalan,kerana saya terlalu gembira untuk mengendahkan mereka ini...hahaha)



(nota2 cinta saya..janganlah jeles..wek!wek!)

dan,yang paling best sekali...minyak kereta saya sudah di isi oleh En.Suami!yehoo!full tank!! terima kasih ye...malam ni saya belanja tgk wayang!hehehe

p/s::tak perlu hadiah yang mahal2 untuk yang tersayang,yang penting dtg dari hati yang ikhlas

3 comments:

JeP said...

Great to hear that the romance lives in both of you. Boleh buat couple contoh ni!

:)

Anasfadilah said...

couple contoh!?

tade la ,biasa je..

*blush*

Taichee~@! said...

wahahhaha

comeyyyynyerrrrr~@!