Search This Blog

21 December 2010

Jari Spa


ini adalah promo kedai kawan, i friend of mine back in SERATAS just open a new spa at solaris dutamas,called Jari Spa

have a look at the spa,so gorgeous so calming..so wanna be there!

yang menarik perhatian saya ialah,Post natal home service...harga berpatutan ada 10 hari , 7 hari dan 5 hari punya pakej..lengkap serba serbi

ok here is the deal, if u mention my name Erni SERATAS at Ayu (nama kawan saya ayu,dia memang ayu siap ada spa,comel kan?) , u will get special price, korang jgn cakap anasfadilah..cakap nama erni..ye nama saya erni... comel dan annoying macam kawan bert dalam sesame street..lol!

muda-muda dah ada spa,spa cantik plak tu...

contact no Ayu : 012 242 4977

book ur appoinment now!

like! them in their FB now! -------> Jari Spa Fb

p/s: i can't copy paste pictures of jari spa here,but u guys should take a look at that place,memang cantik sangat,siap ada private room semua,dia punya bathtub sangat la selesa...kalaupun bukan dia kawan aku,aku tetap kata cantik!


{KedaiChomel-Nursing Cover} {Chomel Clippies} {custom-made luggage tags}


No comments: