Search This Blog

09 December 2010

i miss writing updating my blog

dulu aku menulis pasal aku nak menulis

tulis la apa-apa pun,apa kisah orang nak kata apa

tak perlu fikir apa nak tulis,just tulis as in meluahkan apa ada dalam kepala

aku suka baca blog yg tulis saja-saja

tapi menulis bukan yang caca merba sampai kadang-kadang terfikir

"apa kejadah yang dia nak tulis sebenarnya ni,tak paham la baca"

lantas membuatkan aku terus blah dan tak baca lagi blog dia

pandai la aku cakap orang tulis caca marba,yang sendiri pun tulis macam apa je,apa cerita?

hahaha

p/s: esok dah jumaat,weekend for me dah takde makna,pasal aku rasa macam sama je hari-hari pun...hahah




{KedaiChomel-Nursing Cover} {Chomel Clippies} {custom-made luggage tags}


2 comments:

Eliss said...

oh, patutlah tak baca belog aku dah...hehehehehe :p

bestnya weekend sebab hubby adalah cuti 2 hari..selalu sabtu dia kerja tapi sabtu ni bday sultan selangor..

Anasfadilah said...

elis:ceh,manade,blog aku sendiri pun aku malas masuk dah ni ha..hahaha