Search This Blog

18 December 2010

bosan

i went for penang career exhibitions kat PISA

i walk around aimlessly..ada la deposit resume seketul dua,tapi ntah..pandang kiri engineering pandang kanan engineering..

setengah jam menyemak kat situ,aku blah terus..dah la kepala berdengung tambah selesema,apa orang cakap pun aku tak dengar,and i have to kinda menjerit sikit bila cakap.

so sesapa ada degree dalam engineering pergilah carik kerja kat sana,mana tau kor rezeki hangpa ada ka apa ka

mami pusing-pusing kasi penin ja duk dalam pisa tu

dah la aku malas nak merepek,kepala aku sakit ni,Nurofen dah habis,hafta to stock up ni

p/s: dulu saya ada kawan dgn seorang gay,dia dulu anak imam..dia ada tanya saya ubat apa nak jadikan rambut cantik lebat macam perempuan,saya kata pada dia, "ko telan ubat apanye nok, ko pakai rambut palsu je sudah" dengan pondan pun saya berkawan..mereka ni baik tapi mulut tu aje aku tak koser nak layan,setakat kena sundal dgn depa ni alah bisa tegal biasa.

one of my pondan fren cikgu sekarang,dah tak pondan dah...

and the pondan always offer me bila kat Watson "pompuan,ko beli satu dapat free satu lipstick ni,aku amek satu..kita bayar la 50-50,boleyh?" hahaha...seronok shopping barang mekap dgn depa ni,dapat khidmat nasihat percuma yg ikhlas pada SA kat situ..

dulu aku kutuk gak depa ni,last-last satu course siap jadi kawan lagik,nyah,nyampahss tak koser nak layan.

p/s:aku nak join haiO dapat income riban-riban,nak start macam mana,bape ribu kena ada eh?



{KedaiChomel-Nursing Cover} {Chomel Clippies} {custom-made luggage tags}

2 comments:

portobellamom said...

last time it was RM20k..now tataulah.. ;)

!Nt4N said...

nok, kalo ko nak bonus banyak, ko lebur la 20k..mak tak sanggup!