Search This Blog

01 July 2011

safiyya


i always feels envious for those crafters yang selalu keluar paper,majalah,tv or even radio..

tapi jeles in a good waylah..macam.."ish tak boleh jadi,kena usaha sungguh sungguh lagi ni.."

banyak org yg saya follow kat twitter,ramai yang keluar paper,tv semua lah yg sayasebut diatas tu...memang memabakar semanagt dan memang memberi inspirasi mereka-mereka yang saya follow di twitter ni.jadi folo lah saya juga di twitter..hok aloh...hahaha

tapi macam yang mama saya selalu pesan... "sabar..."

sometime i feel i ve been sabar far to long...tapi tulah sebenarnya bila fikir balik tak rugi pun sabar ni... tak kisah la kalau kesbaran kita tu tak terbalas lagi..

InsyaAllah ada ruang dan peluang ada rezeki memang kita punya pun.tak perlu risau..

yang penting sabar dan usaha lagi :)

isnin next week saya akan balik kl kejap..

InsyaAllah kalau takde apa,selasa saya ada interview dengan safiyya,tv9 :) mengenai kedaichomel

saja berkongsi kegembiraan dan ke nebes an saya disini dengan korang semua,heee peace.


p/s:saya gemuk macam tapir.takde seprais disitu...hahahah



5 comments:

ShilaShower said...

caiyok! caiyok! pastu suruh depa interview diaper cake maker picisan ni plak. hahahaha.

c ya kat parti liar next week!

aZeeMaH said...

wahhh caya aaaa...erni masuk tv...hehehhehe...nnt bgtau ek siaran bila...takmo terlepas...lalalallalalla..

c a b b i e n a said...

alhamdulillah !

tahniah tahniah !!! :)

SurayaHarris said...

Cayalah!!wewiit!

abby said...

beshnyer masuk tv! nak tengok safiyya la nanti :)