Search This Blog

05 October 2007

::bodohla!!::

saya tahu,mungkin kurang la sopannya saya di bulan ramadhan yg mulia ni,saya kata orang bodoh..tapi itu hakikat..tensen tau tak!!

apa punca saya tensen:

1.
kalau pergi ke fast food restoran,sila fikir apa nak makan dari awal,jangan dah sampai kaunter baru termonyeh-monyeh pikir ape nak beli,pastu tak jadi,tukar lain..kalau kamu sorang yang beratur kat situ takpe,kalau ada 16 orang beratur belakang kamu..ingat seronok ke tunggu lama2..huh!tak pikiaq betui.

2.
ada sorang perempuan ni,die aritu menolak saya dari belakang semasa beratur membeli ayam di KFC,ewah2 kamu ingat kamu sape,tak nampak ada orang tengah membeli kat depan tu.. (saya dengan SENGAJA mencekak pinggan supaya siku saya terkena perempuan tu,die berundur sedikit aje, 2cm)

3.
kalau anda membeli satu minuman,ambil SATU straw saja,yang amek sampai 3 tu apasal?..susah2 je cikgu kamu mengajar kamu,tak masuk ajar juga...kesian..

punca2 tensen banyak..tapi ni baru kat fastfood restoran je..buat orang marah betul orang bodoh ni..haih!

p/s::berbuka,teringin makan ayam percik..

1 comment:

Taichee~@! said...

hehehe...

kelakar siot baca blog kamu ari nih! termongeh-mongeh tu ayat yg boleh digunapakai kendian..heheheh

itu belum kat dalam dast food, cub time drive thru lagi hanginnnn...
peace. posa tak? emuah! hehehe