Search This Blog

29 February 2012

To my dear customers

Kehadapan;

Pelanggan kedai Chomel yang chomel chomel belaka

saya,tuan kedai amatlah kecewa dengan diri sendiri kebelakangan ini. Sejak bekerja di lab saya sekarang,masa saya semakin tiada (walhal Allah kasik 24 jam)

balik kerja sudahlah penat,tanggungjawab menjadi ibu dan isteri paling utama,baru urusan kedai dapat saya laksanakan selepas itu

saya sedar,dan amat mengetahui akan urusan membalas email anda semua amatlah perlahan,kerana di lab/ofis saya tidak menghadap kmputer seperti pekerja biasa.

adapun begitu,saya berusaha menjawap semua email anda semua yang amat saya sayangi di waktu malam,saya sedar ini adalah tidak elok untuk perniagaan saya

kesabaran anda semua dalam menunggu balasan email dari saya amat amatlah saya hargai

saya amat sedih kerana tidak dapat membalas email anda semua pronto seperti dulu.ada je email masuk,zuupp balas terus.

apa apa pun jangan bosan ye dengan saya,saya akan berusaha untuk menjadi yang terbaik,dan memperbaiki mana yang kurang (banyak wehh nak baiki)

terima kasih kerana sudi baca.

pecah kaca pecah gelas
sudah baca,tak perlu balas XD

Yang sedar diri,

tokey Chomel. 
 

{KedaiChomel-Nursing Cover} {Chomel Clippies} {custom-made luggage tags}{Passpocket by Chomel}

No comments: