Search This Blog

11 February 2012

bisness card sungguh kawaii

Business kad kedaichomel dah lama habis,selalu lupa nak order baru.

bila business kad habis,nampak potetial customer (usually nampak mothers yg bf anak,tutup dgn shawl aje atau kain biasa aje) rasa nak bagi bisness kad,tapi lupa yg bisness kad habis.

terlepas dah potential customer

so i decided buat jugak kali ni dengan Printsini , wanna see my bisness kad (taknak tengok pun nak kasik tunjuk gak!i dun care)


cantik gile kan??!! (bagi aku la) , ni kak arin(owner printsini) yang design kan...sokak gilak!kalau ikut aku punya design macam hara*jadah je.hahahahahha!tak berbakat bab digital design ni,memang tak tahu pun.

harga semua reasonable,dan kad aku depan belakang printed.comel giler,rasa mcm sayang nak hand out kat orang boleh??!

korang nak print apa?bunting?n=bisnees kad?kad kawen?brochure?flyer?Printsini is the best! 

aku pernah dulu pestime buat bisness kad kat sg dua depan usm,dah la laan aku macam aku cikai sangat...design dia ya rabbiii!aku punya design yang hara8jadah tu lagi cantik ok!

memang puas hati dengan design kad kedai chomel.

come visit Printsini.com!



{KedaiChomel-Nursing Cover} {Chomel Clippies} {custom-made luggage tags}{Passpocket by Chomel}