Search This Blog

09 August 2011

Safiyya


most probably some of u sudah tahu,tokey KedaiChomel dah keluar safiyya ahad lepas..

pada yang terlepas nak tengok,ulangan hari Khamis jam 10am,atau boleh tengok di tonton.com.my safiyya episod 32

satu pengalaman yang saya tak akan lupakan dan juga satu pencapaian di tahun 2011 :)

got positive reviews..i do have jitters u know,but managed to masked all the nervousness behind a fake confidence...hahaha

baba (my dad) did said i mumble a bit..with these kind of teeth (macam pagar tak siap) meamng u can help but mumble..

i does look fat,tapi kan hari yang sama,kawan mama saya mai buat ceramah pasal kesihatan sekaligus jual Herbalife u olls!

tarikh rakaman tu juga saya start herbalife saya..hopefully badan tak macam guni beras lagi...hahaha XD

that is all,cheerios :)

p/s:besar rahmat ada gigi tau walaupun jarang,takde gigi nak makan bubble tea ada pearl pun tak mulehh..hee




pssst...nak headband ribbon ni tak? mai la singgah SINI


5 comments:

SurayaHarris said...

Phewwwwwit...awww bangga nya aku ada kwn cenggini! Xoxo

Dong_Sanchai said...

nk tgk dila, ada kat youtube x? x leh acces la saffiya

aZeeMaH said...

fewwwiiittt...pasni selim melim la cikpuan erni ni...lalalalla...akak ko ni je la still cam guni beras...lalallalalalla

btw...tahniah.

:: hayati :: said...

salam kenal...
tahniah dpt kuar tv...
jom lawat blog sy lak...huhu

http://babygown.blogspot.com/

sistyah said...

dh tgk...cool je tgk...takde pun gelabah2 aka nebesss...tahniah, kedai chomel maju setapak lagi...