Search This Blog

12 August 2011

Fakta tentang saya


  1. saya mempunyai day job yang dimana keadaannya saya tidak dibenarkan bermain komputer kerana saya bekerja di testing lab.
  2. saya test kondom mengikut standard ISO/WHO dimana jika telah memegang kondom alamat ber lubricant la tgn saya,berlemuih la org kata
  3. sementelah tangan sudah berlemuih menjawab email/sms/telefon adalah sukar kerana hp adalah touch my body,eh tidak touch skrin (habis canggih la konon kan?)
  4. saya menjawab email usai maghrib atau usai sahur (gile ah lambat)saya tahu sebahagi customer jika peniaga/penjual tidak menjawab email dengan kadar kalajuan cahaya (read:cepat) customer akan marah..i know this very well as im also and avid online shopper (hah!kantoi)
  5. saya meminta jasa baik hangpa yang comel menghantar email pada saya untuk bersabar sikit je untuk memberi masa dan ruang untuk saya menjawab secara teliti usai balik rumah ye.saya tahu anda semua sabar-sabar orangnya :)
  6. terima kasih atas sokongon,siapalah saya kalau tiada customer..eheh XD

p/s:kejap je dah 2 minggu puasa kan?



No comments: