Search This Blog

27 August 2011

raya di tepi korner


direct translation yang gagal,raya is around the corner..hahha

1.saat ini,samping,songkok and kasut ziyyad still tak de..

2.i bought raya shoes..its not raya shoes though..its for hari hari shoe..

3.baju raya for me this year,is jubah..like every raya aku pakai jubah..pasal,baju kurung selalu baru aku nak pegang je,salegirl kata "tu takde saiz besar la kak"..ye..i geddit...so jubah it is.jubah doesnt come cheap yang betul-betul cantik.i bought jubah jordan for rm300..pakai la sampai koyak.hoh.

4.kuih raya yg order ada 3 je,2 tu je dah samprit (im a fan of samprit!) dan satu lagi kuih moden apa ntah namanya..aku fail sikit nama kuih moden ni..selebihnya kuih beli kat giant..sedap kuih kat giant ni...aci kerat jari kuih raya ni tak habis sampai raya haji..hahahaha!

5.lagu raya dah mula berkumandang...lagu raya feveret saya..ialah lagu dari p.ramlee dan siti nurhaliza..hahaha!

6.i lose weight..sebulan sebelum puasa aku dah consume herbalife,been watching my food intake,nampak dah turun n susut sikit my waistline..husband suka :)

7.am thinking to sell my coach wrislet la..nak beli lain..hahahaha!

8.kereta dah servis semua,so boleh balik dengan keyakinan yang tinggi serta tawakkal dan berdoa semoga perjalanan selamat,u guys out there yang balik kampung tu be careful ok.

9.selamat hari raya untuk semua pembaca blog anasfadilah,kalau ada sebarang ssalah dan silap saya mint amaaf sangat.

10.lepas raya,ganti puasa cepat-cepat k :)

p/s: what is ur favorite kuih raya?


2 comments:

tulip said...

kuih tat.

selmat hr raya dila

Queenin Murni said...

no particular kuih, janji sedap..
dulu sebelum duk rumah sendiri, xde de mkn kuih raya.. la ni baru rajin makan sebab takut kuih tak hbs.. bazir beli. :P



selamat hari raya! maaf zahir & batin!