Search This Blog

14 May 2011

menunggu


been so long i didnt update my blog

rasa malas nak update pun ye..tapi sayang nak biar dia bekubur

takde benda interesting nak cerita

im still stuck with my stupid job,bleugrhh..

orang putih kata kata kena tak one step backward to move forward

aku dah bukan one step backward dah ni..i am wayyyyyyyhey backward

macam dah tak de peluang je nak move forward

aku tak tau apa jalan cerita kerja aku yang Allah dah tulis

susah nak redha dengan gaji seciput tu...

tolonglah aku dah bosan,macam taik je tengok akaun bank

orang baya aku semua kerja gaji riban-riban.aku?perghhh malas nak cerita la..rasa macam nak join haio pun ada

see?

thats why i dont blog much..i am miserable.and i whine a lot
pfffththhhhhhh







1 comment:

mangosteenskin said...

i also don't earn riban-riban tau erni...memang tak senang...tapi tak jugalah susah...