Search This Blog

27 March 2011

Masa



info dulu: tuttti fruti ada kat penang, BUKAN kat dalam queensbay,tapi kat luar bertentang dengan bank HSBC,sebelah GYMnation.info end :P

Semalam brought Ziyyad to Queensbay,ada Mega kidz kat situ to let him play and just be wild :P

jumaat,sabtu dan ahad rm15,parents rm3 kalau nak masuk jaga anak.

so,saya masuk la temankan Ziyyad main dalam tu,seronok gak panjat sana panjat sini..ahahha (alamak,mama dia yg over..hahaha XD)



dalam kolam bola :)


shooting away soft ball guna air canon,mata sampai terpejam-pejam

tengah pikir,mana plak nak panjat,mana plak nak rabat :P

masa kami tengah main air cannon,kami didatangi oleh seorang budak perempuan berbangsa cina umur lingkungan 7,8 tahun macam tu

dia nak kawan dengan ziyyad,dia kata

"i'm alone,don't have friends here,papa is always busy,mummy gone by things"

she said with a sad face,jadi saya ngan ziyyad main dengan dia..turun naik sana sini,aku yang letih boleh?hhahaha

takpelah,kesian kat budak tu,tapi pandai dia cari kawan :)

dan saat itu juga aku terfikir,kesian Ziyyad kalau dia sorang-sorang takde kawan.sedih plak aku.. :'(

dah la malas nak sedih-sedih..selama hari isnin.




1 comment:

Anonymous said...

huhuhuhu..
if ecah kita..dah masuk...tak mau keluar dah..

so misti ada adengan tarik nak bawak balik :P