Search This Blog

18 March 2011

Courage


Selalunya pegi atau balik kerja,aku suka mendengar radio.Dan selalunya juga aku menyanyi bersama. Kadang-kadang miming ala cikgu shida dan kadang-kadang nyanyi ikut suka.

Aku rasa takde mata yang memandang masa aku drive and nyanyi mungkin sibuk menghadap jalan. Mungkin juga ada yang perasan aku syok sendiri. XD

Nak jadi macam cikgu shida,yang miming dan muat turun videonya di youtube?aku tak berani woo. Takat nyanyi miming dalam kereta tu bolehlah.hahahah

Kepada cikgu shida,

Cikgu seorang yang berani dan tak kisah pada kata orang. cikgu buat apa yang cikgu rasa betul pada diri cikgu

Pagi ni saya dengar cikgu di radio hot fm.sekarang cikgu dah popular.saya jeles.hahahahha!

Terima kasih cikgu pasal hilangkan stress ramai orang :-)

Warmest regards,

Anasfadilah

posted from Bloggeroid

2 comments:

mar!ahaf!z said...

memula dgr cerita dia mmg mcm tak suka..

tp lepas baca ttg dia, jenguk kat web dia, saya respect sgt kat dia.. :)
kalau ada cikgu mcm dia, mesti seronok belajar..

tak kenal maka tak suka..hehe

Kak Lia said...

tp ada yg tk suka dia..kata mereka...cikgu shida mencemar profesion perguruan....

pd akak...dia bukan buat pekara yg memalukan atau menjatuhkan maruah diri...dpd ada segelintir...ada yg ditangkap khalwat..mahupun mencabul kehormatan anak murid sdiri...kan