Search This Blog

11 January 2011

Baraka

sape pernah makan supplement Baraka,yang dari habbatus sauda' tu? saya dah lama tau,tapi semalam baru start makan

why?

pasal stamina saya takde,asek lemau tak bertenaga..ye kurang bersenam juga satu faktor.

tapi tulah start saya makan semalam,pagi ni bangun terus rasa nak turun bawah dan bersenam boleh?rasa nak mengerakkan otot-otot yang sudah laman dilitupi dengan lemak ni

Kalau korang ada twitter,takde?pegi buat dan follow saya! eh apesal plak..tak,tak...saya follow beberapa orang super woman dalam twitter

they are WAHM, semua buat kerja dari rumah,dari jaga anak,buat bisnes dari rumah ,well crafting mostly, jaga suami semua-semua la..tido mereka ni memang selalunya lambat-lambat belaka,pukul 3-4 pagi tak tentu tido lagi..tido 2 jam je kadang-kadang,tapi bangun awal dan terus sambung buat kerja rumah dan kerja-kerja crafting ni

memang super i tell u.

jadi staring from semalam,saya start amek supplement baraka ni,3 kali sehari makan sebiji sekali. Hopefully dengan supplement dan bersenam setiap pagi saya akan ada stamina nak buat semua kerja dirumah ni :)

saya ingat nanti nak try Proviton as suggested by kak mai,tapi baraka ni mama saya dah belikan lama dulu,cuma baru terkudut-kudut nak makan.LOL

yang penting sihat tubuh badan dan bertenaga sepanjang hari,wah!macam iklan plak

korang ada amek apa-apa makanan tambahan?boleh share,bagus atau tak,murah ke mahal ke?

thanks :)

p/s: rasa ringan sikit badan lepas bersenam,boleh tak sambil bersenam tu sambil angin duk kuar bersepah-sepah,kuar kot mulut pun ye,terkentut-kentut pun ye.LOL



{KedaiChomel-Nursing Cover} {Chomel Clippies} {custom-made luggage tags}{Passpocket by Chomel}


10 comments:

oren said...

hari tu ada mkn jamu mak dara kan?

Anasfadilah said...

tak sesuai la kak oren,ganggu menstrual cycle saya,sampai sebulan period apa la kes nya...huhuhuh

aZeeMaH said...

capsul kaler cam cekelat2 itam kan...kotak dia kaler ijau kan? akak penah mkn..ok.ianya sespesis ngan PROVITON or PHARMATON.hehehehhe...tapi baunyer erkkkk...lalalallala

Anasfadilah said...

kak ina:ha kaler hitam,tapi barak apunya takde bau pun.ok je

Anasfadilah said...
This comment has been removed by the author.
sistyah said...

baraka...sy n suami amalkan masa kitaorang try to concieve. skang ni susah nak dapat stock. kt klinik yg kitaorang selalu beli dh takde stok skang... kat klinik tu aje yg murah rm8 sekotak. kalau kat tpt lain adalah berbelas2 ringgit.kalau ada member belajar kat mesir bolehla pesan kat depa belikan...hihihihi...teuskan makan ye dila. kalau dapat info kat mana nak dapatkan baraka dgn harga berpatutan ekkkk.... skang ni continue mkan habatus sauda keluaran HPA. tapi mahal lerrrr...hihihihihi

aZeeMaH said...

ye la darling...hok yang tu aaa...kotak dia kaler ijau kan...pas makan akak rasa cam ada satu bau kat mulut...hehehehhe...nnt i upload kat belog hokehh

NM said...

makan gak,pastu asyik sendawa ngan kentut je.hehehe

Unknown said...

jika berminat nak beli baraka dgn harga murah boleh layari fb saya HABBATUS SAUDA BARAKA atau email superdan_1289@yahoo.com

Unknown said...

superdan_1289@yahoo.com.my