Search This Blog

27 October 2010

Ikea

so semalam secara impromptu (lagi!) pegi ikea,ini disebabkan auntie long adzua "cuti"..bahaha

so auntie long adzua and ahchu yan ambil kami di Taman Ehsan (kami:ziyyad,umicik dan saya), we went for ikea

so kali ni pergi siap buat bajet dan shopping list.so that terus shortcut markethall,amebk barang terus chio,ini kerana ada Ziyyad,kalau dia tiada,memang boleh melepak kat showroom..bahaha.

dapat juga beli reading lamp:Lersta reading lamp price at RM69

pasal nanti balik penang naik car atuk,so it means more space to angkut,hooray!

ada few lantern, spotlight for cabinet,frame and a shelve

balik hari sabtu or ahad,maybe scouting lagi kat ikea ke mana nak tau ke kan?kan?kan?

saya dan ikea memang tak dapat dipisahkan..tapii...tapiii

::far left:umicik,ahchu yan and auntie long adzua,both ahchu and auntie long are my cousins :) (kak long u still comel,no worries) ::

semalam lah first time baru dapat merasa makan meatball ikea yg femes tu..ok lah,rasa daginng,gravy tu yg buat sedap,time lapar pulak,lagilah sedap,kena belanja ngan auntie long adzua lagi bertambah lah sedap..teheheh

Ziyyad happy dapat main masa kami makan,so oklah (mama dia pun happy dapat makan..bahaha)


p/s:today Insyaallah petrosains,trex here we come! (stalker jgn follow saya,saya takutt)

1 comment:

Eliss said...

lama sungguh aku tak ke ikea.huhuhu