Search This Blog

13 October 2010

bukan malas tapi memang malas pun

sejak tak bekerja disitu dan bekerja di sini,saya jarang update blog,mostly because im busy doing my own work,balas email customer (wahh eh mcm banyak je customer kau eh dila?) dan saya sibuk twitter

sapa yang add saya di Fb tapi saya tak approve sila folo je twitter saya,banyak merepek di twitter compared to Fb pasal di Fb banyak mak menakan dan pak menakan,jadi kena jaga tatasusila sikit.heee

about Ziyyad,sekarang ini suka merajuk..tinggi suara sikit menangis siap sebek-sebek bejurai ayaq mata.

tapi sweet as usual,setiap kali kita bagi dia makan or pasang tv atau buat2 apa pada Ziyyad dia akan kata "tima kasih,ma" dengan nada suara sing song yang sweet yang rasa geram-kenapalah-comel-sangat-anak-aku-ni hahhahaha

sudah tau sikit-sikit baca doa,antaranya doa tido

cara Ziyyad baca doa tido

"bis..ilah..hima..him, *mumblingmumbling* wa amut,aminn"


lama-lama fasih la tu InsyaAllah.

dia bergurau dengan saya pagi ni..

mama: Ziyyad sayang mama tak

Ziyyad : tak pun..

mama: tak sayang ke?

Ziyyad: takkk.....eh tipu ja...sayang sangat

tell me how not to geram pasal comel sangat mulut tu geram macam nak cubit-cubit.hahahah.

ok tu je nak update,saya nak gi menjahit ni,baibai

p/s: ingat nak balik kl la kalau kerja siap ni...hehehe

6 comments:

Anonymous said...

:)
happy menjahit awak..

The Hilmans said...

nak sgt ikut jejak kak dila menjahit full-time..
syokkan..lebih flexy!!

CuppyCakeMommy said...

aaaaaaa..comil nya jawab macam tuh.hahaha

oren said...

dila, nk tnya, nursing clip ada lagi dak?

Kak Lia said...

selamat menjait....

mummy_adam said...

cumel :) bahagia :)