Search This Blog

09 June 2008

::Po::

*hp vibrate*

saya::*bisik-bisik* hello,Assalamualaikum ma

mama::waalaikumussalam...apa khabar?

saya::*bisik-bisik* baik je...hehehe

mama::kat mana ni?

saya::*bisik-bisik* hehehe...tgk wayang ngan anas

mama::mengidam ke?tak sakit perut?

saya::*bisik-bisik* hehehe...ha'ah...ok la,tak sakit perut lagi

mama::jaga diri baik-baik,kem salam anas...

saya::*bisik-bisik* ok ma,nanti adik call balik...assalamualaikum

mama::waalaikummussalam..

(wayang baru start...iklan je memula tu...belum masuk cerita lagi...hehehe...tu lah kak long sape suh membuat onar...kan dah teringin nak tengok Kung Fu Panda...memang kelakar giler citer ni...saya tengok sakit perut pasal gelak je...cute si Po ni...lain kali kawan2 jgn underestimate orang gemuk/chubby tau! hehehe...)

tips tgk wayang bagi orang mengandung macam saya :)

1.jangan minum air terlampau banyak,takut nanti kena ulang alik g toilet,satu keje je nak redah org yang tgh duduk

2.kalau boleh amek seat tepi...dulu2 boleh la teringin seat tengah2...11,12 kan..dan ngandung ni saya amek seat 13 ke 14 ke...hehehe


3.pastikan hari itu anda sihat dan bertenaga...takde tenaga disarankan baik tido je kat umah...tido kat dalam panggung tak selesa k..hehehe

4.pilih la cerita kartun2 saje(yg santai2 la),jgn la bantai tengok cerita beranak dalam kubur ke kan...hahaha

(masa tengok wayang ni...perut kadang2 sakit sikit2 juge...biasalah kan,dah masuk 8 bulan ni...takut juge kalau terberanak dalam panggung..mahu jadi tajuk utama harian metro ke kosmo ke kan...hahaha....malu lah saya!...tapi hari itu bukan saya saje yang preggy tgk wayang...ada lagi 2 orang preggy tgk wayang..perut hampir sebesar saya juge!yay!ada geng!)

saya bukan apa,teringin nak tengok wayang pun ye,teringin nak makan popcorn caramel GSC pun ye...hehehe..

p/s::tira..orang dah tengok Kung Fu Panda!comel la Po!

7 comments:

Aku Bukan Bidadari said...

hi hi hi.. betui2 tips tu mmg betui sangat2..

tapi pinggang dila ok ker? tak lenguh? tiara tgk wayang ari tu rasa nk tercabut pinggang

Elyn Sani said...

huhu tgk tv pun rase nk tercabut pnggang.... ini kan pulak duk 2 jam x gerak2..... haih nk tgk gak panda comei tuuuuuu....

pst tiara jom pi ngan i..... ekekek
dila duk jauh nun di penang heheeh

Anasfadilah said...

tiara::hari tu ok pulak pinggang,asben plak risau...banyak kali tanya...ok tak ok tak...cuma hari tu baby buat braxton hix contraction...sakit juge le sikit2..tapi tahankan aje...hahaha

kak elyn::macam seronok kan...ramai2 tengok movie...tapi semua preggy...hahaha..masing2 pun hampir sama je EDD...jgn ramai2 beranak dalam wayang sudah!hehehe

3740Journal said...

eee i pun teringin jugak nak tgk kungfu panda.. tp i takut gak baby pun berkungfu dlm perut sbb arituh tgk citer ironman dia dok bergerak kesana kesini dr awal sampai abeh movie..sbb kuat sgt bunyi kot..

husband ckp beli dvd jerk..:)

Aku Bukan Bidadari said...

elyn..jom2 kita pi tgk wayang sambil perut buncit kaki terkangkang.. ekekee.. kat midvalley..pehtu kita leh ngumpat2 gossip2 pehtu jalan tgk barang2 baby.. bestnya!!

Anasfadilah said...

azza::mula2 asben,mmg cdg suh beli dvd e...tapi mak budak ni yg tahan sgt nak tengok gak...hehehe...redahh je!

tiara::perut buncit terkangkang!hahaha...tak dapat bayang... :))

wawajoe said...

hahahahahaha! Tak tahan gak ek nak pi tengok si Po tuh!

Best kan citer tuh? Asyik gelak jer. Nanti dah kuar DVD nak mintak Anas belikan