Search This Blog

15 October 2011

Klinik hitam la sangat

few years back i did post an entry pasal satu klinik yang boleh buat abortion. I did my IUD thre cause people said its cheap (yes its cheap,and now my IUD is down in the drain,hilang derr...sekarang keje lab test condom..abih cerita la...hahaha)

so the story is,there is one comment i get from an anonymous asking where is the clinic as this anon said he/she/shehe wants to do the IUD (according to him/her/whatever la)

of course being me,malas nak layan.Pasang IUD kat klinik bersalin pun boleh,kau pandai sampai blog aku,apesal kau tak GOOGLE je "klinik pasang IUD" ...aku tau kau mesti google pil gugur kandungan kan?

waima kau dah kawen sekalipun nak gugur kandungan mungkin pasal apa aku tak kisah nak ambil tahu sangat,pergi la klinik/hospital mana-mana.

lepas tu dahla aku tak balas komen dia,dia boleh kata "sombonglah admin blog ni" something like that la..eh tahu takpelah aku memang sombong.bagus,dah pergi main korek-korek tempat lain. Dah sedap kena korek,mengandung nak gugur plak,tampa nak? (Disclaimer: this apply untuk pasangan belum nikah gatai sangat,BUKAN untuk yang kena rogol.dah kawen dsb)

lepastu yang paling best,dia padam komen dia kat entry tu eh..

click for larger image :)


bak kata Usop Wilcha : "Nampk sangat menipunyer"

p/s:apesal tanak tanya pasal condom?ni nak mengandung baru terhegeh-hegeh,nak berzina sekalipun cerdik sikit boleh? 

p/s: berzina dosa besar,cerdik sikit boleh?


{KedaiChomel-Nursing Cover} {Chomel Clippies} {custom-made luggage tags}{Passpocket by Chomel}

1 comment:

babyelle said...

betul la dilot... aku ade komen kat yg klinik hitam tu dulu... n ade bace komen yg kata hang sombong tu... then aku ada tick yg aku folo komen thread tu.. sampai la aku rasa ada ja komen2 kat "klinik hitam tu".. means ramai la yg cari klinik nak wt abortion ye.. huhu.. manusia oh manusia...