Search This Blog

20 April 2011

flu bug


sejak semalam saya meamng rasa badan tak sihat.tapi saya pergi gak keje,konon macam nak jadi pekerja harapan la.bluwekk

kat opis emalam dah muntah-muntah macam apa je,tak koser k ngadap mangkuk tandas tu,ada kang aku muntah je dalam kondom tu,ikat dan buang..hahaha

so today,saya bersiap hendak ke kerja..meamng dah siap pakai baju tudung semua nak keluar

sekali time husband bangun nak solat subuh,ziyyad terbangun nak susu,jadi saya jaga dia kejap sementelah husband solat

so saya duduk tepi katil tunggu ziyyad habis minum susu and he said to me

"mama,baringla.."

so saya pun baring..usai husband habis solat,saya nak bangun pegi keje semula..tapi kepala dah berat,tekak sakit,mata panas je (ke perasaan je ni XD)

so yeah..eventually sata tak gi kerja..badan tidak pada tahap yg optimun nak buat kerja..jadi kita smabung baring dan tido aje dengan Ziyyad

heeeeee

p/s: ziyyad bangun,rasa my forehead...and kiss me on my cheek.sweet aje budak pendek ni kadang-kadang XD




1 comment:

intanmaria said...

mummy kuat kerja sangat..
u need a good rest dear