Search This Blog

09 February 2011

and yeah..


and yeah,i am applying for permanent jobs at the moment

just need a proper monthly basis salary ,said husband..

i love working at home,i love sewing,i love having my own space,i love the fact i dont have to dress to work,i love love love.

but yeah,money runs the world.

eh tapi time nilah,order banyak masuk. saja mencabar aku ke apa? atau tuhan ada perkara yang lebih penting untuk aku dalam kamusNya.

Tuhanku,redhakan aku dalam ujian Mu. amin.



p/s:aku bukan nak cari uwang penuh lubang kubur,cukup sekadar cukup untuk aku,cukup dalam kamus aku,bukan kamus kau.

p/s: oy yeah,order dah bukak balik hooray!keep them orders coming in ye,i am more than happy to sew for u guys!







1 comment:

mummy_adam said...

Good Luck, InsyaAllah rezeki berganda utk tahun baru :)