Search This Blog

10 November 2010

stretchhh:yawnnnnn

malas nak update blog la ni,tak tau la kenapa..

oh tau dah dah,saya microblogging via twitter aje,bila ada burst of idea yg pendek-pendek saya twit,tak macam dulu saya kumpul dulu idea baru tulis.

malas nak jadi hamba nuffnang,bukan buat duit sangat pun blog ni,dulu yelah,update blog selalu dgn harapan banyak entry dan kekalkan kadar visitor..tapi ntah,saya rasa dah malas nak kisah pasal visitor blog ni.i write because i want to not because of iklan ke apakejadah ke.

so berbalik pada topik hari ni:Ziyyad.

sekarang sudah pandai camwhoring ye,tima kasih la umicik mengajar,he now knows how to operate my camphone and his dad camphone

ada banyak gambar dia amek..

ini gambar pemandangan dari atas rumah saya


ini gambar saya amek dia caught in action using his dad camphone


sekarang ini selalu je suruh saya "ma peace ma!" , "ma senyum ma" dan "ok,lagi sekali"

yo yo oh je lah suruh mamanya berposing siap peace bagai.

dan sekarang suka bercerita,kalau disuruh bercerita ini ceritanya

"pada suatu hari,ada crocodile benang (berenang) , dia jumpa turtle...lepas tu jumpa jaws! jaws besarrr sangat! gigi banyak!! eii takut la ma! , lepastu habis!"

bedtime story version Ziyyad.

oh ye,cuti deepavali tu hari saya dan ipar duai bercuti ke bukit merah sewa homestay rm250 a night,tapi tu cerita lain kali (tupun kalau rajin..bahaha). kelengkapan semua best la.

ok,busy ni nak jahit lagi nak habiskan cat rumah lagi..duk rumah busy k,apa ingat duk umah belingkaq ataih katil saja ka?


p/s:see u whenever i want to see u..eheh kerek plak,baling kasut nak?



2 comments:

Kak Lia said...

hehehe, belengkaq ataih katei ari2 cemuih gak kan.....

Unknown said...

hidup makcik harapan tahun 2011. hahahaha