Search This Blog

21 August 2008

::hoh!::

(sebenarnye mahu blog pasal superwoman..nak tahu sape superwoman..nanti aje saya citer..seriyes superwoman!tak tipu..)

post sebelum ni saya citer pasal masalah BF saya..

terima kasih pada yg memberi perangsang,ransangan utk meneruskan bf..

ada juga antara kita yang berkongsi masalah yg sama..(sharing is caring,no?)

seronok berblog ni rupenye...heheh (strymx di rumah down beberapa hari..hari ni baru dapat blog balik...phew!lega...kalau tak,sangap aje saya rasa bila Ziyyad tido..saya plak nganga duk saja..)

oh ye...saya rindu En.Suami....lalalal (samapai kita ketemu lagi ye..hoh!macam la jauh je ek...hehehe)

p/s::ziyyad makin berat la..lenguh tangan mendukung dia..(hellooo bunda, ziyyad belum pun sebulan k..)

1 comment:

Cool said...

kan best ngandung 3 bulan je .. bila laa nak shopping nehhhhhhhhhhh@!~