Search This Blog

01 May 2012

Instagrammers?


Follow me at Instagram : @anasfadilah

hahahahah!sempat promo ok..tak kira..sekarang instagram je saya guna,dulu streamzoo.



Picture taken at Rope Walk,Penang...


Ziyyad and Safiyya,picture taken at Parit Buntar

some of the pic on my instagram. Saya android user.Tangkap gambar guna my old trusty samsung galaxy s (the first samsung galaxy s..nenek moyang segala galaxy s)

saya rasa filter di instagram so-so je..tapi oklah..yang buat tak best ialah gambar panning dah ok,sekali upload instagram kena crop eh.tapi takpelah..nak jadi hipster kena tabah XD (saya tak pernah tengok apps ini di iphone,jadi saya tak tahu sangat apa yang lebih apa yang kurang)

tapi saya tak bergantung harap pada instagram filter saja,ada saya guna apps lain baru upload di instagram such as PixlrOMatic,Photo Art, Pics Art 

android ke iphone ke,bergantunglah pada individu..saya bergantung pada duit.hahahahah XD

ada duit lebih,belilah iphone..takde duit sangat,pakailah android as android ni byk phone guna os dia.

p/s: safiyya tu comel je senyum dia,sepesen je :)


{KedaiChomel-Nursing Cover} {Chomel Clippies} {custom-made luggage tags}{Passpocket by Chomel}

1 comment:

9w2ayn said...

saya dah follow.. hehehehe..