Search This Blog

22 March 2012

apa masalah sebenarnya ni?

aku start blog tahun 2007,masa tu saja suka-suka,bosan-bosan menaip.senang cerita boring takde twitter/fb lagi masa tu.

tapi sejak setahun kebelakangan aku seldom update blog,seminggu sekali update pun kira untung dah.

lately cerita dikalangan circle blogger timbul pasal isu plagiat pasal nak femes/nak raih pembaca....benda ni dari dulu duk ada,semak k...i follow u ,u follow me back ke...habis penuh c box/chat box aku,kalau tak follow,dia unfollow kau...like wadehel. Gila lah tak ikhlas,macam perangai kanak kanak tak mumaiz.

Pasal tu aku buang lama dah c box puaka tu,membawa masalah,menyemak kepala otak.

kalau nak blog,pakailah idea sendiri,malas sangat,buat blog gosip,lepas tu cari kat forum forum gossip kau copy paste lepastu katalah kau punya..ni tak,copy paste cerita hidup orang lain,kononnya cerita hidup kau.

apa sangat phatethic nya lah nya hidup kau nya hah?!

kamonlah,dah tau kau tak terer mana nak menulis,mengarang,dulu spm BM pun ntah menlingkup ke apa kan,rentikanlah copy paste ni,sampai mana sangat kau nak jadikan cerita hidup orang sebagai cerita hidup kau sendiri.

sibuk sangat nak cari rating/views dalam blog world,kamonlah...kalau kau original,blog kau best,dengan sendiri orang nak baca apa isi kandungan blog kau.

aku view tak ramai pun blog ni,tapi ada aku kesah?dah aku kata update blog ni suka-suka je.harapkan duit iklan?takdenyalah...

Pada kau sibuk hadap blog orang,mencopy paste mana patut..jom layan #drawsomething add aku username:anasfadilah...jom lawan lukis,nampak mcm bodoh tapi addicted siut benda ni...hahaahahah XD


p/s: twit jer lah,blog-blog ni sekarang TL:DR .hewhewhewhew.



{KedaiChomel-Nursing Cover} {Chomel Clippies} {custom-made luggage tags}{Passpocket by Chomel}

1 comment:

Unknown said...

uikss..apa pasat ini?...kikikiki..