Search This Blog

05 January 2012

Ayah dan Ibu

Ayah dan Ibu
itulah permulaan kami
dapatlah melihat bulan dan matahari
aaa..haii


Bulan lepas dan bulan ni mungkin adalah bulan yang paling sibuk bagi mama dan babah saya,mahu tidaknya awal bulan lepas datang ke Penang,rindukan cucu (Ziyyad) . Ziyyad cucu first dalam keluarga saya,as i am the first to get married.

Then fly pergi Kuching,nak tengok kakak saya,kebetulan kakak saya baru beli kereta idaman dia. Jadi untuk menjaga hati anak-anak dia,mama babah pergi juga. Sedangkan dalam hujung bulan ni,abang saya akan berkahwin...so just think about all the preparations semua

Lepas balik Kuching,supposedly parent saya terus ke Kelantan,melihatkan adik saya pula di USM,nak exam..adik saya yang paling bongsu. Ntah macam mana telah ditakdirkan saya pula appendik. Malam lepas operate tu terus mama babah shoot pergi Penang,and malam tu juga balik semula ke KL,pasal flight ke Kelanatan the next morning. kebetulan kakak saya cuti new year,jadi dia lah yang bawa mama and babah.

dan hari selasa baru ni,mama babah saya datang lagi untuk menengok saya ni.Dan hari ni baru balik semula ke KL,pasal adik saya yang duk Putrajaya nak pindah nak masuk kuarters baru.

Kami 5 beradik,tak sikit pun mama babah abaikan kami,hatta yang besar panjang dah ada yang kahwin pun (ehemmm). Semua dapat layanan adil...

aku harap aku pun dapat buat yang sama untuk mama dan babah. InsyaAllah,aku nak sangat. 


p/s:Allah je dapat balas,Allah je.


{KedaiChomel-Nursing Cover} {Chomel Clippies} {custom-made luggage tags}{Passpocket by Chomel}

1 comment:

Farah said...

parent ko sebijik mcm PIL aku..adik ipar aku cikgu dah kawin plaktu..tukar sekolah pon diorg pi anta..tengok rumah sewa semua..cek environment ok ke tak hahaha