Search This Blog

12 December 2007

::Holidayyy::

WAh...saya sangat la jelesnye kerana family saya kat kl nak bercuti ke beijing...huhuhu..

saya tak dapat itot la...wawawawa!!

tapi..takpe...En.Saharudin telah memberi kami hadiah honeymoon yang best..tsk..tsk..tsk

saya dan En.Suami..insyaAllah akan juga...pergi bercuti..ke mana? rahsia la beb..
(mari nyanyi~~berdua dgnmu pasti lebih baik..aku yakini mu...lalalala~~)

yehoo!

p/s::semoga En.Saharudin dimurahkan rezeki yang halal dan sentiasa dalam lindunganNya..amin.

p/p/s::kena buat appoinment dgn Dr.Habsah la nampaknya...emmm

2 comments:

JeP said...

Ala, bercuti dalam negeri pun best gak la...

Bak kata iklan tu;

"you want to holiday sumwhere in Europa, we have better places in Jalan Europa..."

"You must buy Malaysian..."

:)

Anasfadilah said...

jep:jalan2 mesia anytime boleh pegi...nak jalan luar negara kene ada masa2 tertentu..

tapi aku cadang nanti nak holiday kat sabah la...best plak.