Search This Blog

03 August 2007

::am i just pain in the ass?::

hari ni hari yang tak berapa best..

aku pi beli nasi lemak area opis aku ni,aku park ikut lot pakingla kan..

ntah mana datang dua orang 'tak sekolah'(ni bahasa aku selalu guna sekarang atas orang2 yang tak berapa paham bahasa) mai paking kat depan and belakang kereta aku..

dah tu sandwich la kereta ku yang comel ni..

aku pun macam terer sangat la kan...dah lambat punya pasal,aku reverse ngam2 tak kena motor belakang,bila ku nak keluar dari paking,aku ke depan kan skit je kereta aku..

'bedebaMM,KebaboMMM!!' (exaggerate lebih sikit..)..motor depan jatuh aku langgar...

PADAN MUKA KO...hahahah..

sapa suh tak sekolah...ngok!dah tahu itu paking kereta yang pi rerapat sangat dengan kerata aku awat?

baru ada akai!

tapi yang tak best nyer motor tu jatuh atas depan kereta iswara...calar sikit jer kot..aku pun tak sure...hihihi..

tapi memang tak best pun hari ni..pi kerja je ada mangkuk naik wira duk cucuk kereta aku dari belakang,aih..panas la jugak kan...

tu kawasan perumahan ye encik...bumper ada 20 juta kat depan tu,nak suruh alignment kereta
aku lari ke?

jadi aku yang memang pain in the ass ni pun,saja drive slow2...dia tak boleh potong aku pasal pagi2 time kereta banyak pon...

HAHAHHA...padan MUKA KO!

aku memang hangin pegi keje ari ni..dengan isu2 politikus pejabat yang sememangnya malas aku nak layan

hal2 remeh...aku muak dan mual dan MELUGAI!!

jadi aku buat keje sendiri je..gaji aku sama jugak..takat tu je..sama gak ngan depa ni..

jadi,nak gaduh ape?

aku macam dah malas nak bersuara,hanpa punya pasai la...nak terbalik,telungkup..

p/s::KL + Penang = Rojak

No comments: