Search This Blog

03 July 2007

::happy inDeed::

to be happy is not easy

saya telah melilau mencari si happy face

saya telah membuatkan beberapa orang bermuram durja akibat saya yang mahukan si happy face,yang mampu memberikan saya happy day sepanjang hayat

ya,susah nak cari si happy.

saya kena pentingkan diri sendiri dan menolak segala kepentingan yang lainnya..walaupun mereka juga mampu memberikan si happy face kepada saya

tapi saya mahukan happy face yang mampu memberikan saya happy face sepanjang hayat

bukan sekadar beberapa moment yang boleh lenyap bila-bila

saya melilau..sesat sekejap mencari si happy face..

penat saya tangkap-lepas-tangkap-semula si happy face yang satu ini

bercerau peluh mencari,akhirnya saya simpan dalam botol.

kepada happy face-happy face yang lain,yang telah kecundang di tengah perjalanan saya mencari happy face yang istimewa raja..teruskan mencari si sad face yang memerlukan happy faces yang juga istimewa raja

kepada happy face yang gagal,kecundang..tiada kata maaf untuk saudara semua..perjalanan saya yang melilau,sesat dan berpeluh-peluh itu semua sudah di tentukan.Kenapa harus saya menyatakan maaf,hidup itu terlalu lurus dan terus.hakikat itu terima secara ridha,terpaksa atau pun tak..mungkin saya dilihat sedikit kejam,tapi itu hakikat.

jangan salahkan takdir mahupun saya..berusahalah kuat sikit lain kali.Tak perlu saudara menjadi si sad face pula,menyalahkan diri,rupa fizikal atau kemampuan badan.sesungguhnya anda juga layak untuk ber happy face dengan orang yang juga inginkan happy face.

finally i have my own happy face!hooray for me.

No comments: