1. really need to organize my fabric stash, terlalu banyak..kan best kalau susun kain macam kedai Jakel
2. semalam dah potong semua kain,tapi pasal bilik jahit sepah sangat,dan sanagt eye sore nak tengok,saya benti potong kain,kemas dulu,sapu mana patut, baru otak boleh keje dengan tenang (menyapu bilik pada pukul 12 malam,sahih badi orang atas mop tengah-tengah malam tertumpah pada saya)
3. kena siapkan felt numbers untuk arwen tersayang. nak dekat a month dah ni ( kalau betul ikut perkiraan tahun masihi saya)
4. siapkan felt hearts with cute wings keychain untuk Jiji terchinta
5.siapkan beg Itam,beg kain telekung katanya
6. siapkan beg diaper sue chomel
7. ada dua keychain felt untuk kaknaz and fiqah,not done yet,make it three,satu felt keychain untuk kakyan
8. customer punya order...bertimbun..priority neh kena letak bintang *****
9. berdoa semoga dikurniakan tenaga kudrat yg cukup.InsyaAllah amin
p/s:: benti keje tumpu pada bisness chomel kecik-kecik je aci tak..hahaha. (ceq, mana nak mai modai kalau hang benti gheja?mai habaq sat,mami nak tau)
DSLR strap slipcover!RM15 only!