Finally!
::emm gambar terlalu cerah..tak cantik::
::ok,ni cantik sikit..::

:pucat balik..oh ye,siap ada pouch tu::

::oh!ada nama budak chomel disitu :) ::
::ok,i really need a hand massage::
Ziyyad saw me tengah jahit ABC 123 ni..dia sibuk nak main
so,saya tunjukkan dia satu persatu
mama:: A
Ziyyad::....
mama:: B
Ziyyad::bi
mama::C
Ziyyad:: si
mama::D
Ziyyad::si
mama::E
Ziyyad::si
Mama:: Ziyyad sayang,bukan semua si..nanti mama jahit ziyyad yang lain k,ni orang lain punya,bukan ziyyad punya
*ada sedikit pergelutan huruf C disini..pulling and tugging*
mama:: babah!!tengok Ziyyad ni..nalo! (nalo = nakal)
ziyyad:: *sebik,muka nak nangis*
quickly, i put him on my lap,and hug him
mama:: mama janji mama jahit untuk manja mama ni..
Ziyyad:: *tersedu-sedu..turun dari pangkuan..dan berlari main traktor*
saya buatkan anak orang lain,tapi anak saya, saya double standard kan..
Ziyyad,ini janji mama...mama jahitkan untuk ziyyad k
hughugkisskiss
p/s::adakah saya teruk sangat?
p/s:: i love playing mother :)
Chomel Nursing Cover
DSLR strap slipcover!RM15 only!
:pucat balik..oh ye,siap ada pouch tu::
::oh!ada nama budak chomel disitu :) ::
Ziyyad saw me tengah jahit ABC 123 ni..dia sibuk nak main
so,saya tunjukkan dia satu persatu
mama:: A
Ziyyad::....
mama:: B
Ziyyad::bi
mama::C
Ziyyad:: si
mama::D
Ziyyad::si
mama::E
Ziyyad::si
Mama:: Ziyyad sayang,bukan semua si..nanti mama jahit ziyyad yang lain k,ni orang lain punya,bukan ziyyad punya
*ada sedikit pergelutan huruf C disini..pulling and tugging*
mama:: babah!!tengok Ziyyad ni..nalo! (nalo = nakal)
ziyyad:: *sebik,muka nak nangis*
quickly, i put him on my lap,and hug him
mama:: mama janji mama jahit untuk manja mama ni..
Ziyyad:: *tersedu-sedu..turun dari pangkuan..dan berlari main traktor*
saya buatkan anak orang lain,tapi anak saya, saya double standard kan..
Ziyyad,ini janji mama...mama jahitkan untuk ziyyad k
hughugkisskiss
p/s::adakah saya teruk sangat?
p/s:: i love playing mother :)
Chomel Nursing Cover
DSLR strap slipcover!RM15 only!

